Zespół Szkolno-Przedszkolny w Strykowie

• Do końca roku: 256 dni
    • Do wakacji: 63 dni

Wycieczka szkolna

Ponad 50 uczniów z klas 4-8 udało się na 4-dniową wycieczkę do Wrocławia i Energylandii. Pierwszego dnia, po przyjeździe do Wrocławia, zwiedziliśmy Stary Rynek, gdzie widzieliśmy m.in.: ratusz, kamieniczki Jaś i Małgosia, krasnale, kościół św. Elżbiety, Plac Solny. Byliśmy także w Hydropolis - niezwykłym, interaktywnym, podziemnym muzeum wiedzy o wodzie. Drugiego dnia byliśmy w Sky Tower, gdzie widzieliśmy panoramę miasta z najwyższego liczącego 51 pięter budynku we Wrocławiu. Z kolei w Kolejkowie widzieliśmy największą makietę kolejową w Polsce. Tego dnia poszliśmy też z wizytą do wrocławskiego ZOO wraz z nowoczesnym Afrykarium, odbyliśmy także spacer po Ogrodzie Japońskim. A na wieczór było wspólne pieczenie kiełbasek. Trzeciego dnia byliśmy w Opolu, gdzie zwiedzaliśmy Stary Rynek i centrum miasta.  Następnie przejechaliśmy do Krasiejowa, i zwiedzaliśmy Jura Park: Tunel czasu, Park Ewolucji, Ścieżka dydaktyczna, Oceanarium. Ostatniego dnia mieliśmy tylko jeden punkt wycieczki - Energylandia. Podczas wizyty w Energylandii dzieci wraz z opiekunami byli na pokazach edukacyjnych i korzystali ze wszystkich atrakcji Parku Rozrywki (urządzenia rozrywkowe, np. roller coaster, karuzele, urządzenia dla dzieci) oraz widowiska edukacyjne, kino).

Opiekunami podczas wyjazdu byli:

- p. Martyna Białas

- p. Marlena Grzegorska

- p. Silvija Iwanow

- p. Agata Wójcik

- p. Igor Bykowski

Wszyscy uczniowie wrócili do domu bezpiecznie, cali i zdrowi, zadowoleni z wyjazdu i... nie mogą doczekać się kolejnych, których szczegóły pojawią się niedługo... ;-)

Opiekunom za udział w wycieczce serdecznie dziekujęmy ! :)